Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (2115)

Black Diamond | Kancelářský kontejner | Stavební kontejner | 240cm x 500cm - Contain Dům Kontejner

Black Diamond | Kancelářský kontejner | Stavební kontejner | 240cm x 500cm - Contain Dům Kontejner

Rozměry Šířka: 2,40 m, Délka: 5,00 m, Výška: 2,61 m Čtvereční metry: 12 m² NOVÉ ZBOŽÍ! Kvalita německé značky Popis: Vybavení: 1 místnost; 1x okno, 1x vchodové dveře, 2x okna od podlahy ke stropu, 1x malé okno • Izolace: 80 mm strop, 50 mm stěna, 50 mm podlaha • Všechny elektrické instalace jsou v ceně. (Rozvodná skříň, zásuvky 230V, stropní lampy, spínače, kabelové kanály, kabely). • Vinylová podlaha 2-3 mm - odolná. • Kroužky pro jeřáb jsou v ceně pro vykládku jeřábem. • Možnost individuálního uspořádání prostoru. Dále si můžete objednat: Žaluzie (včetně montáže): 390 € Průtokový ohřívač sprchy (včetně montáže a utěsnění): 400 € Ohřívač vody pro umyvadlo (včetně montáže a utěsnění): 300 € Topení na stěnu (včetně montáže, kabelu a kabelového kanálu se zásuvkou): 280 € Ochrana proti mrazu: 75 € Močál (včetně montáže a utěsnění): 400 € Přání barvy pouze lakování rámu (včetně zpracování): 750 € Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Microsoft Office 2011 Domácnost a Firmy pro Mac

Microsoft Office 2011 Domácnost a Firmy pro Mac

S instalacemi na více než jedné miliardě PC a Maců je Microsoft Office nejpopulárnější a nejpoužívanější produktivní sada všech dob. Nové Office pro Mac 2011 vám pomůže vytěžit z vašeho Macu více po svém. Realizujte všechny své nápady s oblíbenými aplikacemi jako Word, Excel a PowerPoint a organizujte své e-maily, kontakty a schůzky pomocí Outlooku. A protože je Office pro Mac kompatibilní s Office pro Windows, můžete své dokumenty společně upravovat s téměř každým uživatelem Macu nebo PC. Uložte své soubory do heslem chráněného složky OneDrive a přistupujte k nim online téměř odkudkoli pomocí bezplatných Office Web Apps. Využijte svůj čas efektivně Vytvářejte dokumenty pomocí působivých šablon. Svěřte své e-mailové zprávy a mnoho dalších věcí Outlooku pro Mac. S páskem karet v Office pro Mac máte všechny potřebné nástroje ihned po ruce. Výrobce: Microsoft Stav: Nové Doba platnosti: Trvale platné Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Kancelářské vybavení, Kancelář, Kancelářský nábytek

Kancelářské vybavení, Kancelář, Kancelářský nábytek

Kastel® je výrobcem moderního nábytku pro kancelářské a veřejné prostory se sídlem v Conegliano (provincie Treviso, cca 50 km severně od Benátek). Program zahrnuje vedle širokého sortimentu kancelářských židlí a křesel také velmi širokou nabídku pohovek, čekacích a lounge nábytků. Díky intenzivnímu vývoji a rychlé reakci na nové trendy na mezinárodním trhu se Kastel® v posledních letech podařilo upevnit a dále rozšířit svou pozici na evropském trhu. Tento vývoj byl dosažen nejen díky štíhlému a efektivnímu prodejnímu konceptu, ale také atraktivními a kvalitními produkty za překvapivě výhodné ceny.
Interstuhl JOYCEis3 JC311 Kancelářská židle s vzdušným Softback opěradlem - ADP OfficeDesign GmbH

Interstuhl JOYCEis3 JC311 Kancelářská židle s vzdušným Softback opěradlem - ADP OfficeDesign GmbH

SoftBack opěradlo spojuje to nejlepší z obou světů: Vzdušnost síťového opěradla s příjemnými vlastnostmi látkového opěradla. Když se podíváte na SoftBack opěradlo kancelářské židle Interstuhl JOYCEis3, rychle si všimnete kvalitního zpracování, malých otvorů na opěradle pro ventilaci a zvláštní haptiky. Samozřejmě, že JOYCE JC311 také celkově dělá velmi dobrý dojem - různorodé možnosti nastavení, osvědčená Interstuhl synchronní mechanika, velmi funkční 4D područky (volitelné) a individuální kombinace barev a látek. Vyzkoušejte JOYCE ještě dnes nebo si jej přímo nakonfigurujte v našem 3D konfigurátoru.
YARA.doubleU - KANCELÁŘSKÉ SVĚTLO, DALŠÍ ÚROVEŇ

YARA.doubleU - KANCELÁŘSKÉ SVĚTLO, DALŠÍ ÚROVEŇ

Jako odborníci a světový lídr na trhu mobilního kancelářského osvětlení vám nabízíme YARA, nejinteligentnější a nejindividualizovanější generaci svítidel, jaká byla kdy viděna. V designu, který je minimalistický a přitom výrazný, praktický a flexibilní v použití, s koncentrovanou a geniální německou osvětlovací technologií, chybnými možnostmi řízení světla a nekonečnými konfiguracemi, YARA nastavuje nové standardy téměř v každé disciplíně. S překvapivě krátkými dodacími lhůtami. Toto je opravdu kancelářské osvětlení nové úrovně. - Maximální individualita v použití - Vysoká kvalita světla - Možnost přenastavení kdykoliv - Inovativní řešení řízení světla - vyvinuto podle principů Cradle-to-Cradle®
Kancelářský vozík

Kancelářský vozík

Stabilní ocelová konstrukce, práškově lakovaná. Podlahy z 19 mm dřevotřískové desky potažené melaminovou pryskyřicí, s 2 mm zaobleným okrajem. Horní přihrádka ve výšce pořadače. 1 karton / 17 kg Rozměry Šířka: 81 cm Výška: 67 cm Hloubka: 43 cm Podrobnosti s visícím pořadačem.
Kancelářská židle Wachter Promo

Kancelářská židle Wachter Promo

WA.903612437, Profi-funkční otočná židle EDITION Black s opěrkami Profi funkční otočná židle – pro pohodlnou práci Popis: Art.Nr. WA.903612437 Kancelářská otočná židle Wachter Promo EDITION BLACK s opěrkami plně polstrovaná opěrka zad výška 57 cm - výškově nastavitelná o 6 cm s bederní oporou komfortní sedák s podporou pánve odolný potah v černé barvě synchronní technologie s nastavením hmotnosti nastavení hloubky sedáku + 6 cm výška sedáku 45 - 53 cm designové křížové nohy a plynová pružina v černé barvě připojení opěrky zad a opěrek rukou v černé barvě 3D multifunkční opěrky rukou OPTIMÁLNÍ: brzděná dvojitá kolečka závislá na zatížení pro tvrdé podlahy (příslušenství) Údržba Pravidelně vysávejte. Otřete vlhkým hadříkem nebo ošetřete speciálním čisticím pěnou na čalounění. Výroba: Německo
Vývoj elektroniky, Vývoj softwaru, Inženýrská kancelář pro elektroniku, Inženýrství elektroniky, Zakázková řešení

Vývoj elektroniky, Vývoj softwaru, Inženýrská kancelář pro elektroniku, Inženýrství elektroniky, Zakázková řešení

Vývoj elektroniky a softwaru pro aplikace v průmyslu, medicínské technice, mobilitě a domácnosti je klíčovou kompetencí společnosti pironex GmbH. Cílem je podpořit digitalizaci a propojení systémů. Inovativní produktové vývoje v oblasti IoT jsou realizovány vývojovými odděleními pironex. Pracovní skupiny pro vývoj elektroniky, vývoj skříní a vývoj softwaru úzce spolupracují, aby efektivně a nákladově výhodně dosáhly cíle inovativního vývoje produktů. www.pironex.de Softwarové komponenty produktového vývoje zahrnují embedded software pro vestavěná zařízení, backend a frontend architektury, stejně jako nativní aplikace pro Android a iOS.
KANCELÁŘ CC / HC - Dávkovač vody

KANCELÁŘ CC / HC - Dávkovač vody

Z elegantního OFFICE vodního dispenséru od revos si můžete čepovat studenou / pokojovou (CC) nebo studenou / pokojovou / horkou vodu (HC). OFFICE je štíhlý a elegantní, což ho činí ideálním pro reprezentativní prostory. Boční panely mohou být barevně lakovány tak, aby odpovídaly vašemu firemnímu designu. Varianty: CC studená / pokojová a HC horká / studená pokojová. Teplota vody: Studená voda 4°C až 12°C nastavitelná, Horká voda 88°C (pouze HC zařízení) Horká voda vypínatelná Rozměry: Šířka: 26 cm, Hloubka: 31 cm Výška včetně lahve: 146 cm Výška čepování: 15 cm Hmotnost: 18 kg Barevné varianty: Korpus stříbrný / Kryt černý Korpus tmavě modrý / Kryt bílý individuální možnosti designu Příkon: Studené zařízení max. 110 Watt Studené / Horké zařízení max. 580 Watt Materiál: Plast Volitelné příslušenství: Sběrač kelímků plast / nerezová ocel Regál na lahve pro 4 lahve Výdej vody: CC - Studený vodní dispensér
Úklid Budov, Údržbový Úklid, Úklid Oken, Úklid Kanceláří

Úklid Budov, Údržbový Úklid, Úklid Oken, Úklid Kanceláří

Spolehlivý úklid budov. Plánovatelný a přesto flexibilní: Rádi se ujmeme také pravidelného úklidu vašich prostor. Fasády, stoly, odpočinkové a sanitární prostory, schodiště, skleněné plochy a mnohé další – nejen vaše průmyslové haly, ale také přilehlé kanceláře je třeba pravidelně uklízet. Rádi vám s touto prací pomůžeme a uklidíme vše, co je třeba uklidit. Naše nabídka služeb zahrnuje mnohem více než pouze údržbový úklid – také dezinfekci všech ploch a čištění koberců a čalounění provádíme na vaše přání, stejně jako různé speciální služby, například úklid po stavbě nebo zimní údržbu v chladném období. Samozřejmě se zde také spoléháme na inteligentní, flexibilní a transparentní úklidový systém s definovaným systémem barevného kódování, díky kterému jde práce rychle od ruky.
Analýza Kanceláře

Analýza Kanceláře

Společně s vámi analyzujeme, co lidé ve vaší společnosti potřebují, a vytvoříme pro vás individuálně přizpůsobený prostorový koncept.
ARCHIVNÍ / KANCELÁŘSKÁ POLICE NA SLOŽKY, ZÁSUVNÝ SYSTÉM

ARCHIVNÍ / KANCELÁŘSKÁ POLICE NA SLOŽKY, ZÁSUVNÝ SYSTÉM

MULTIplus regál pro archivy a kanceláře od Schulte Lagertechnik splňuje nejvyšší průmyslové požadavky. Nosnost na polici: Hloubka 300 mm = 85 kg, Hloubka 600 mm = 150 kg Plánovací pokyny: Délková výztuha: Hloubka regálu 300 mm = křížové vzpěry, Hloubka regálu 600 mm = délkové tyče Regál o hloubce 600 mm je určen pro oboustranné obsluhování a má středové dorazy. Šířka regálu: jmenovitá hodnota + 60 mm Hloubka regálu: jmenovitá hodnota + 36 mm Šířka volného otvoru: jmenovitá hodnota - 40 mm Provádění rámu: otevřené, rozložené (zasunovací) Police jsou výškově nastavitelné v rastru 25 mm. Regálový systém je kdykoli možné rozšířit přídavnými regály!
Kancelářský a Objektový Nábytek

Kancelářský a Objektový Nábytek

Vytváříme reprezentativní, flexibilní a ekonomická řešení, která vyhovují vám a vašim požadavkům. Poradenství, plánování, výroba, montáž - vše z jedné ruky!
Kancelářská židle Modus Basic/Small

Kancelářská židle Modus Basic/Small

Minimalizované použití materiálu. Maximální transparentnost. Dokonalé seřízení.
Kancelářská budova

Kancelářská budova

Klíčové kancelářské budovy – Vaše Vitalní budova. Promyšlené prostorové koncepty, ekologická dřevěná konstrukce a maximální energetická účinnost. Rychlé provedení projektu s garantovanou pevnou cenou a termínem.
Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek

Kancelářský Nábytek s Kvalitou Různí výrobci pro všechny oblasti kanceláře. Recepce, kancelářský nábytek, ředitelské kanceláře, konferenční místnosti, židle, osvětlení, lounge, akustika, skříně a příčky a mnoho dalšího...
Služba dodání gastronomie, kanceláře a domova

Služba dodání gastronomie, kanceláře a domova

Z naší pobočky ve Frankfurtu na Flinschstraße denně zásobujeme velkou oblast Frankfurtu nápoji. Ať už se jedná o kanceláře a hotely, občerstvovací stánky a restaurace nebo trendy bary a diskotéky: tým Getränke Rach je pro vás na cestách a dodává rychle a spolehlivě. V duchu motta „objednáno dnes, dodáno zítra“ splňujeme přání našich zákazníků flexibilně a rychle. Dodávka probíhá v rámci našeho rozvozového plánu. Gastroservice však neznamená, že zásobujeme pouze gastronomii nebo kanceláře. Naši službu dodávky nápojů samozřejmě nabízíme také soukromým osobám.
Výroba kancelářských židlí

Výroba kancelářských židlí

Tyto modely splňují normu EN1335. Naši dodavatelé jsou certifikováni TÜV Rheinland.
Inženýrská kancelář Justus Breinlinger Poradenský inženýr VBI - Značka Inženýrská kancelář Justus Breinlinger

Inženýrská kancelář Justus Breinlinger Poradenský inženýr VBI - Značka Inženýrská kancelář Justus Breinlinger

<<Značky jsou považovány za blízké <životní partnery>, po kterých spotřebitelé touží, které obdivují nebo dokonce milují.>> Jednoduše řečeno, značka inženýrské kanceláře Justus Breinlinger se neskládá pouze z obratu, ale z osobního přesvědčení o kvalitě a kontrole. Pro zajištění kvality značky inženýrské kanceláře Justus Breinlinger zavedlo vedení kanceláře interní systém řízení (MS) s příslušným manuálem podle normy DIN ISO 9001:2008. Systém řízení je orientován na procesy a od roku 2005 se praktikuje v kanceláři. Obecně se pro každý projekt a posudek vytváří plán řízení kvality, na jehož základě je zajištěna kvalita jednotlivých projektů a posudků. Jsme si vědomi očekávání, která naši klienti mají od inženýrské kanceláře Justus Breinlinger. Tuto výzvu přijímáme každý den pro vás.
Mobilní Kancelář A4 FIORI

Mobilní Kancelář A4 FIORI

Rukojeť, vozíkový pás, stojan, přihrádka na tablet, A4 Přihrádka na dokumenty, přihrádka na mobil, přihrádky na vizitky, Multifunkční přihrádka, dvě smyčky na tužky, stojan na tablet. Typ: 30130 Barva: antracit Materiál: polyester Rozměry: cca 34,5 x 27 x 4 cm Velikost: cca 20 x 31,5 x 1 cm
Vnitřní výstavba kanceláře

Vnitřní výstavba kanceláře

V kancelářích a objektech musí každý detail odpovídat, aby byl zajištěn plynulý pracovní proces. Náš malý výběr referencí ukazuje, že myslíme na každý poslední koutek. Rádi jsme k dispozici pro osobní rozhovor.
Kancelářská židle

Kancelářská židle

Vysoká židle s opěrkou hlavy Synchronní mechanismus s nastavením hloubky sedáku Nastavení výšky a sklonu Výškově nastavitelné opěrky rukou Polsko: 14kg
Víceúčelová Kancelářská Židle Coburg Ergolift 2520

Víceúčelová Kancelářská Židle Coburg Ergolift 2520

Nový víceúčelový pracovní stůl s ergonomickým sedadlem ve tvaru sedla • Bezpečnostní podvozek z nerezové oceli s 5 dvojitými kolečky pro tvrdé podlahy • Nastavení výšky pomocí bezpečnostní plynové pružiny s ovládacím pedálem z nerezové oceli • Odolný potah sedadla z prodyšné umělé kůže podle našeho vzorníku barev • Speciální barvy za příplatek • Výška sedadla: v nejvyšším bodě sedla: 51 - 76 cm Možnosti • Nastavení úhlu sedadla pomocí závitové tyče pro individuální přizpůsobení sklonu sedadla • Antistatické provedení Technické změny vyhrazeny! Číslo produktu: JuS2520 Hmotnost: 10 kg
Úklid Kanceláří

Úklid Kanceláří

Dojem je důležitý: Čisté kancelářské prostory jsou zárukou pohody vašich zákazníků a zaměstnanců. Často rozhoduje čistota na místě o uzavření smlouvy. V rámci úklidu kanceláří zajišťujeme čisté a hygienické prostředí ve vašich kancelářských prostorách. Garantujeme vám spolehlivou a kvalitní službu. Kromě toho klademe zvláštní důraz na dodržování důvěrnosti vašich citlivých údajů na místě.
PŘESTĚHOVÁNÍ KANCELÁŘÍ - Doprava letecky, po moři nebo po silnici

PŘESTĚHOVÁNÍ KANCELÁŘÍ - Doprava letecky, po moři nebo po silnici

Bude uspořádána technická schůzka za účelem analýzy potřeb, zdrojů a opatření, která je třeba přijmout. Následně bude vytvořen provozní plán včetně nákladů a termínů. Příprava a plánování jsou klíčové pro úspěch stěhování kanceláře. V den D zajistíme ochranu podlah, zdí, dveří a dalších specifických objektů na výchozím a cílovém místě. (HDF desky, tuhé rohové úhelníky, vlnité lepenkové pásky a plastové bublinkové fólie). Poté dodáme obalový materiál k ochraně stěhovaného majetku. Každá nádoba obsahuje štítek, který uvádí obsah a přesné místo určení. Křehké nebo specifické komponenty budou chráněny zvlášť. V případě potřeby můžeme vaše věci rozebrat a znovu sestavit nebo také poskytnout specializovaný tým pro přepravu těžkých předmětů.
Kancelářský nábytek (T-Line)

Kancelářský nábytek (T-Line)

Ergonomie dnes není v žádné kanceláři cizím pojmem. Téměř každý ví, že ergonomie je při každodenní práci na počítači důležitým aspektem pro prevenci dlouhodobých poškození. Proto si v klidu promysli, co je pro tebe na pracovišti důležité, a vyber si vhodný stůl, pracovní židli a odpovídající pomůcky, jako jsou pojízdné kontejnery atd. Nestačí pouze poskytnout ergonomickou kancelářskou židli. Pokud ji nelze přizpůsobit tvému stolu, vznikají při sezení nevyhnutelně nesprávné polohy. To je důvod, proč tolik lidí trpí bolestmi zad, krku, paží, hlavy nebo očí. Ergonomické produkty by tedy měly být vzájemně sladěny.
Kancelářské LED EVO

Kancelářské LED EVO

Řada vestavných svítidel pro modulární nebo sádrokartonové stropy, určená pro obecné osvětlení. S hliníkovým rámem je dostupná v různých konfiguracích a výkonech, s 2 typy reflektorů: Office LED Evo disponuje technologií darklight, která nabízí vysoký výkon s vynikajícím snížením oslnění. Office LED Eco je konkurenceschopnější alternativou, aniž by došlo ke ztrátě efektivity.
Jmenovky Kancelář Název Firmy Akce

Jmenovky Kancelář Název Firmy Akce

50 jmenovek ve dvojitém provedení pro vaši akci, vytištěných podle vašich specifikací. Vizálně atraktivní a samolepicí s třemi řádky tisku na průhledné fólii.
Kancelářský nábytek, Seminární nábytek, Ocelový nábytek

Kancelářský nábytek, Seminární nábytek, Ocelový nábytek

bueroausstattung.shop - Váš komplexní dodavatel kancelářského nábytku, plánování kanceláří a individuální kancelářské výbavy! Využijte naše více než 30leté zkušenosti v oblasti plánování kanceláří a kancelářské výbavy! Naše služby a produkty, které vždy nabízejí špičkovou kvalitu za férové ceny, jsou přizpůsobeny jak pro podniky, úřady, školy, spolky, tak i pro soukromé zákazníky. Ať už chcete zařídit kompletní kancelářský komplex, modernizovat učebny školy, zmodernizovat prostory spolku nebo jednoduše vytvořit pohodlnou domácí kancelář, určitě máme vhodné řešení pro váš projekt.
Závěsný Kancelářský Skříň pro Praxi a Kancelář

Závěsný Kancelářský Skříň pro Praxi a Kancelář

Hanging filing cabinets and document storage systems přinášejí pohodlný pořádek do praxe, kanceláře a archivu. Ať už v provedení se železnými zásuvkami nebo s dřevěnými dekory, nabízíme vám mnoho možností a barevných variant. Pro závěsné registratury jsme vaším kompetentním partnerem. Naše nabídka závěsných registratur je k dispozici ve formátu DIN A4 a A3. Dodávka závěsných registratur probíhá po celé České republice a do sousedních zemí. Využijte našich dlouholetých zkušeností v oblasti kvalitního kancelářského nábytku z oceli a s dřevěnými frontami.